REKLAMÁCIE

AKO POSTUPOVAT V PRÍPADE REKLAMÁCIE


V prípade, že máte problémy s aktiváciou zakúpeného produktu, postupujte nasledovne:

1.) Skontrolujte, že ste urobili všetko podľa priloženého návodu v emaile, ktorý Vám bol zaslaný spolu s aktivačným kľúčom. (telefonická aktivácia a pod.)

2.) Ak nejde aktivačný kľúč aktivovať ani telefonicky, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

- Urobte Kópiu obrazovky s chybovou hláškou (printscreen prípadne použite aplikáciu Výstrižky - vo Windows 10) a popíšte stručne o aký problém sa jedná.

- Pridajte číslo objednávky a kontaktné údaje (email a telefón, kam Vám môžeme zavolať).

- Všetko odošlite emailom na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz

- Do predmetu uveďte: REKLAMÁCIA + číslo Vašej objednávky

Vašu reklamáciu sa pokúsime vyriešiť obratom.

 
**Reklamácia, ktorá nebude odoslaná vyššie popísanou cestou nebude braná za prijatú. 
Snažíme sa reklamačné konanie čo najviac zjednodušiť. Ďakujeme za pochopenie.