NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

O PRODUKTOCH

Jedná se o trvalú licenciu?
Áno, všetky naše licencie sú trvalé. Nemusíte platiť žiadne mesačné ani ročné poplatky.

Čo je to druhotná licencia?
Druhotná licencia (tzv. použitá) je licencia, ktorá je vykúpená od veľkých spoločností, ktoré už licenciu nevyužijú, napr. z dôvodu prechodu na novší softvér. Tieto licencie môžu byť v súlade s európskou smernicou ďalej legálne predávané.

Jedná se o originál? Može byť problém?
Všetky naše licencie sú bezproblémové, pretože všetko riešite priamo cez Microsoft. V praxi to znamená, že aktivačný kľúč, ktorý od nás obdržíte, zadávate priamo na stránkach Microsoftu. Prihlásite sa svojim MS účtom, zadáte aktivačný kľúč. Microsoft overí jeho pravosť a až potom si stiahnete inštaláciu. Po inštalácii prichádza ďalšie overenie od Microsoftu, a to buď telefonicky alebo online. Vždy tak máte istotu, že máte skutočne platný a plnohodnotný systém 2 x overený priamo Microsoftom.

PLATBA A DORUČENIE

Kedy dostanem licenciu?
Náš systém je automatizovaný. Tzn. že ihneď po pripísaní peňazí Vám bude kľúč, spolu aj s návodom na jeho použitie, doručený na Váš email. V ďalšom emaile Vám potom dorazí faktúra v elektronickej podobe. Pripísanie peňazí na náš účet môže trvať 2-3 pracovné dni.
V prípade, že sa na licenciu ponáhľate, pošlite potvrdenie o platbe k nám do online chatu. Objednávku potom ihneď vybavíme.

Ako mi klúč doručíte?
Všetko Vám príde do emailu. Ihneď po pripísaní peňazí na náš účet. Samozrejmosťou je aj návod, kde Vám krok za krokom popíšeme, ako aktivačný kľúč použiť.

Zasielate aj na dobierku? 
To bohužiaľ nie. Všetky naše licencie sú elektronické. Sú dodávané ihneď po pripísaní peňazí na Váš email.

REKLAMÁCIA

Práve sme uskutočnili platbu, ale kľúč stále neprišiel. Čo ďalej?
Niektoré prevody môžu trvať až 72 hodín. Pokiaľ Vám kľúč nedorazí ani do 72 hodín, kontaktujte nás prostredníctvom online chatu.

Platba už prebehla, ale kľúč nám nedorazil. Čo ďalej?
Môže sa stať, že náš automatizovaný systém nedokáže správne priradiť platbu k Vašej objednávke (chýbajúci alebo zlý variabilný symbol atď.) V tom prípade napíšte do nášho online chatu, prípadne na email: info@softwareprevsetkych.sk a zašlite nám potvrdenie o vykonanej platbe. Vašu objednávku potom obratom vybavíme.

Čo ak mi kľúč nejde aktivovať?
V prípade, že sa Vám nedarí aktivovať licenčný kľúč, urobte prosím printscreen (fotku obrazovky) s uvedenou chybou a zašlite nám ho na email: reklamace@softwareprovsechny.cz

 

AKO POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE


V prípade, že máte problémy s aktiváciou zakúpeného produktu, postupujte nasledovne:

1.) Skontrolujte, že ste urobili všetko podľa priloženého návodu v emaile, ktorý Vám bol zaslaný spolu s aktivačným kľúčom. (telefonická aktivácia a pod.)

2.) Ak nejde aktivačný kľúč aktivovať ani telefonicky, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

- Urobte Kópiu obrazovky s chybovou hláškou (printscreen prípadne použite aplikáciu Výstrižky - vo Windows 10) a popíšte stručne o aký problém sa jedná.

- Pridajte číslo objednávky a kontaktné údaje (email a telefón, kam Vám môžeme zavolať).

- Všetko odošlite emailom na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz

- Do predmetu uveďte: REKLAMÁCIA + číslo Vašej objednávky

Vašu reklamáciu sa pokúsime vyriešiť obratom.

 
**Reklamácia, ktorá nebude odoslaná vyššie popísanou cestou nebude braná za prijatú. Snažíme sa reklamačné konanie čo najviac zjednodušiť. Ďakujeme za pochopenie.